Strona główna
Jakie są zalety strony internetowej dla multiusług?

04.05.2023

Jakie są zalety strony internetowej dla multiusług?

Jakie są zalety strony internetowej dla multiusług?

Oferujesz usługi, które idą ze sobą w parze? A może łączysz wyjątkowe kombinacje, jakich nie oferuje nikt inny? Warto zatem je odpowiednio wypromować! Niezależnie od tego, czy działasz w branży urodowej, finansowej, spożywczej, transportowej, czy jakiejkolwiek innej, przyda Ci się strona internetowa – podstawa promocji firmy w Internecie. Sprawdź, jak efektywnie wypromować markę w sieci.

Co zyskujesz, posiadając stronę internetową?

Własna strona internetowa to wiele możliwości, między innymi:

  • zbudowania pożądanego wizerunku,

  • promowania firmy w internecie i konkretnych usług, wyjaśnienia klientom, jakie usługi łączysz i dlaczego oraz jak wygląda korzystanie z nich,

  • monitorowania wyników działań promocyjnych,

  • dotarcia do większej liczby klientów,

  • dbania o kontakt z klientami,

  • zwiększenia możliwości prowadzenia działań marketingowych,

  • oszczędność czasu i pieniędzy,

  • zwiększenie zysku,

  • dostęp do oferty dla klientów 24/7.

Jak wyróżnić się na tle innych? Pozycjonowanie

Istnieje kilka działań, które możesz podjąć, aby strona internetowa Twojej marki dotarła do większej liczby potencjalnych klientów i wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania.

To między innymi:

  • dobór odpowiednich słów kluczowych, używanych w tekstach zamieszczanych na stronie, związanych z Twoją branżą,

  • wartościowe treści zamieszczane na stronie, które w pełni wyczerpują temat,

  • używanie zoptymalizowanych materiałów wizualnych – zdjęć, grafik, filmów,

  • optymalizacja techniczna (proste adresy URL, mapa strony, meta dane),

  • zapewnienie responsywności strony (klient może ją poprawnie otworzyć zarówno na smartfonie, jak i komputerze),

  • linkowanie wewnętrzne (odnośniki do innych treści, ułatwiające poruszanie się po stronie),

  • zapewnienie bezpieczeństwa w postaci certyfikatu SSL,

  • zadbanie o szybkość ładowania witryny,

  • link building zewnętrzny (na przykład do wartościowych forów, portali tematycznych).

Jak jeszcze można promować markę w sieci?

Google Ads to system płatnych reklam, które pozwalają na promowanie firmy w sieci i wyświetlanie w różnych stronach w sieci teksty i grafiki promujące markę lub jej produkty/usługi. Mogą przyjmować różne formy, na przykład banery, linki sponsorowane, osobno poszczególne usługi/produkty, zapewnienie jednego z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania.

Dzięki temu możesz:

  • kierować reklamę prosto do osób, które są potencjalnymi klientami,

  • kontrolować koszty,

  • śledzić efekty kampanii,

  • zwiększać świadomość marki,

  • promować biznes w wielu miejscach w sieci.

Social Media to aplikacje takie jak Facebook, Instagram, czy TikTok. Warto pokazać multiusługi Twojej firmy również w tym miejscu, ponieważ dotrzesz do dużo większej liczby potencjalnych klientów, lepiej poznasz ich potrzeby, zadbasz o promocję firmy oraz zwiększysz rozpoznawalność firmy.

Treści możesz publikować bezpłatnie lub zdecydować się na płatny system reklamowy, który precyzyjnie dotrze do przyszłych klientów Twoich usług.

W promowaniu multiusług warto zadbać o wiele kanałów dotarcia do odbiorców, zwłaszcza jeśli proponujesz niecodzienne połączenie usług. Dzięki temu wyjaśnisz klientom, jakie usługi łączysz i wypromujesz markę w Internecie.