Promocja firmy związanej z motoryzacją, pojazdami i usługami transportowymi daje wiele możliwości. Jeśli posiadasz już stronę internetową, z pewnością powinieneś zająć się działaniami pozycjonującymi, aby wyświetliła się jeszcze większej liczbie osób – twoim potencjalnym klientom. Wysoko wypozycjonowana strona internetowa to szereg możliwości dla każdej firmy.
Jak pozycjonować stronę internetową?
Aby Twoja strona internetowa wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google, można podjąć bezpłatne działania, takie jak:
dobór słów kluczowych, sprawdź, które są najpopularniejsze w branży transport i motoryzacja w takich narzędziach jak Senuto, Google Search Control czy Semistrom. Dzięki temu pozyskasz informacje, czego odbiorcy szukają w Internecie.
Optymalizacja techniczna, w tym zabezpieczenie strony certyfikatem SSL, szybkie ładowanie się strony, responsywność (odpowiednie wyświetlanie się na różnych urządzeniach), prosta obsługa intuicyjna, poprawne meta dane, link building wewnętrzny (między poszczególnymi podstronami).
Umieszczanie wartościowych treści, które wyczerpują temat i w pełni odpowiadają na wszystkie pytania odbiorców, jednocześnie pisane prostym językiem korzyści.
Link building zewnętrzny (linkowanie do artykułów sponsorowanych, portali tematycznych, forów, stron partnerów biznesowych i tym podobnych).
Dodatkowo warto zadbać o przyciągające oko treści wizualne, grafiki, zdjęcia, filmy. To najlepsza promocja firmy.
Co daje dobrze wypozycjonowana strona internetowa?
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania w Google to wiele korzyści dla marki. Można wspomnieć między innymi:
zwiększony ruch na stronie internetowej,
poprawa wyników sprzedaży,
zwiększona rozpoznawalność,
budowanie zaufania klientów,
długotrwałe, mierzalne efekty.
Właśnie dlatego warto umieścić ten rodzaj promocji w planie promocji firmy.
Jak jeszcze można promować firmę w Internecie?
Łatwiejszym sposobem na zdobycie pierwszych wyników wyszukiwania jest skorzystanie z płatnego systemu reklamowego Google – Google Ads. Google Ads pozwalają między innymi na:
możliwość skierowania reklamy do konkretnych osób, które potencjalnie będą zainteresowane ofertą,
kontrolowanie efektów kampanii,
śledzenie kosztów kampanii,
wiele form reklam w różnych miejscach w sieci,
zwiększenie świadomości o marce wśród potencjalnych klientów.
Google Ads to przykład promocji firmy i dobre rozwiązanie, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług transportowych oraz odnaleźć nowych klientów. Jeśli chcesz to zrobić w krótkim czasie – Google Ads będzie dobrym rozwiązaniem.
Celem pozycjonowania, zwanego także CEO jest uzyskanie zwiększonego, bezpłatnego ruchu na stronie. Pamięta, że im wyżej Twoja strona będzie w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób na nią wejdzie i zapozna się z treściami tam umieszczonymi.
Dbanie o jak najlepszą widoczność w Internecie to nie łatwy i długotrwały proces promocji firmy w Internecie. Witryna musi być atrakcyjna zarówno dla każdego z użytkowników, który tam trafi, jak i dla wyszukiwarki. Efekty pozycjonowania będą miały wymierny i trwały charakter.