Branża finansowa, czyli firmy oferujące różnego rodzaju produkty finansowe oraz ubezpieczeniowe, nie ma łatwego zadania, promując swoje usługi i produkty. Od samego początku musi wzbudzić zaufanie klienta, aby zdecydował się powierzyć jej swoje pieniądze. Musi też zbudować wizerunek eksperta w branży. Jest kilka sposobów promocji na to, aby danej marce udało się zdobyć większą liczbę klientów.
Dlaczego warto mieć stronę internetową, oferując produkty finansowe?
Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to wizytówka marki, która pozwala na:
promocję firmy, budowanie wizerunku eksperta i wiarygodności, co w branży finansowej i ubezpieczeniowej jest szczególnie ważne,
kontakt z klientami – są oni dobrze poinformowani oraz mogą się kontaktować z firmą za pomocą czatów na żywo czy formularzy,
prezentowanie pełnej oferty i dokładnych informacji ma temat poszczególnych produktów,
całodobowy, nieograniczony dostęp – zarówno do ofert, jak i informacji o marce,
dostępność statystyk, dzięki którym firma może dowiedzieć się dużo o zachowaniach klientów na stronie, ich zainteresowaniach i preferencjach,
konstruowanie lepszych, bardziej efektywnych ze względu na znajomość statystyk i odbiorców, kampanii reklamowych.
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją założyć?
Wizytówka Google jest bardzo ważną częścią promocji firmy w Internecie. Dzięki niej odbiorcy mogą dowiedzieć się takich rzeczy, jak wszelkie informacje teleadresowe, godziny otwarcia, opinie klientów, którzy zdążyli już wcześniej skorzystać z oferty. Jeśli prowadzisz działalność stacjonarnie, dzięki wizytówce Google klienci z łatwością Cię odnajdą. To też często pierwsze miejsce, w którym odbiorca spotyka się z marką, dlatego warto zadbać o jego kompletność.
Media społecznościowe – po co być na Facebooku i Instagramie?
Nawet w branży finansowej, stworzenie profili w Social Mediach będzie dobrym pomysłem. Korzyści, jakie płyną z posiadania konta firmowego w mediach społecznościowych to między innymi:
dotarcie do ogromnej liczby odbiorców,
lepsze poznanie potrzeb klientów,
zwiększenie rozpoznawalności marki,
bezpłatne publikowanie treści, a także płatne publikowanie reklam dopasowanych do konkretnych grup ludzi,
możliwość uczestnictwa w grupach o tematyce finansowej i poprzez wypowiadanie się tam, promowanie usług, jednocześnie budując wizerunek eksperta.
Promocja firmy na Facebooku czy Instagramie to jedna z lepszych i sprawdzających się w każdej branży form promocji.
Google Ads – jak szybko zyskać wielu klientów?
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na zdobycie pierwszych wyników w wyświetleniach, ale nie tylko. Można promować banery, poszczególne usługi, czy grupy produktów w różnych miejscach sieci. Zainwestowanie w tę formę promocji może przekładać się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe, dlatego plan promocji firmy powinien ją zawierać.
Warto postawić na sprawdzone sposoby promocji, zwłaszcza w branży finansów i ubezpieczeń, gdzie liczy się zaufanie i wiarygodność. Zastosuj te formy promocji, a z pewnością zdobędziesz nowych klientów.